۱۳۹۱ فروردین ۱۹, شنبه

حشر عمومی بمنظور جمع اوری کثافات و تنظیف سطح شهرلشکرگاه ازسوی شاروالی هلمند راه اندازی شد.



محمدفاضل صافی شهردار شهرلشکرگاه گفته است که هدف از راه اندازی این برنامه ترویج فرهنگ شهروندی یا رضا کاری در کشور برای سهم گیری در پروسه صفایی و پاکی شهر است.

دراین حشر که با اشتراک تمام پرسونل ریاست شهرداری، شورای اجتماعی وشورای ولایتی هلمند اغاز شده تمام سطح این شهر ازوجود کثافات پاک کاری میگردد.

در شهرلشکرگاه بخاطر بی توجهی و عدم همکاری شهروندان کثافاتی زیادی انبار شده که با افزایش گرمی هوا باعث شیوع بیماری های تنفسی می گردد.

محمد فاضل صافی، شهردار لشکرگاه می گوید که در این حشر مردم ،موظفین شهرداری و اعضای اتحادیه های صنفی سهم گرفته که می خواهند کثافات و اشغال ها را از سطح شهر جمع اوری کنند.

محور اصلی طرح برنامه حشر عمومی حضور مردم است که با جلب مشارکت انان در نظافت شهر، این موضوع به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود،اما در این حشر حضور مردم کمرنگ بود.

شماری از باشندگان لشکرگاه که در این برنامه اشتراک کرده بودند نیز بدین باورند که سهم گرفتن مردم در تنظیف و صفایی شهر نهایت مهم است زیرا در صورت عدم همکاری شهروندان جمع اوری کثافات از سطح شهر ناممکن بنظر می رسد.

شماری ازشهروندان این شهرمیگویند مردم باید شهر را به مانند خانه خود بدانند و در نظافت ان توجه خاص داشته باشند.

مسولین شهرداری لشکرگاه نیز می گویند که حضور مردم در چنین برنامه های بسیار مهم است تا انان به اهمیت فضای پاک و زندگی شهری اگاه شوند.

اقای صافی ،دریک مصاحبه اختصاصی با تلویزیون راه فردا از شهروندان این شهر خواست که در نظافت و پاکی شهر با مسولین شهرداری همکاری کنند.

مسولین شهرداری لشکرگاه گفته اند که هدف از راه اندازی این برنامه ترویج فرهنگ شهروندی یا رضا کاری در کشور برای سهم گیری در پروسه صفایی و پاکی شهر است.

هیچ نظری موجود نیست: