۱۳۹۱ فروردین ۱۹, شنبه

نیروهای امنیتی افغان درهلمند ازکشته ودستگیری12 تن از شورشیان خبر داده اند.



درنتیجه چندین رویداد های جداگانه درهلمند سه تن شورشی كشته ونه تن ديگرازاین گروه توسط ریاست امنیت ملی این ولایت دستگيرشده اند.

درنتیجه سه عمليات که درجریان یک هفته توسط منسوبین ریاست امنيت ملى هلمند درولسوالى هاى مارجه گرشك ومركزلشكرگاه انجام شده است شش تن از گروه شورشیان بازداشت شده اند.

یک منبع ریاست امنیت ملی هلمند که خواست نام وی افشاء نشود گفته است که دراین عملیات یک فرد را بنام ملا عبدالحمید که مسئول بخش استخبارات گروه شورشیان دراین ولایت بوده است نیز دستگیر نموده اند.

ملا عبدالحبیب یک تروریست دیگر است که به گفته منسوبین ریاست امنیت ملی این ولایت وی می خواست که درشهر لشکرگاه اعمال تروریستی انجا م دهد که قبل رسیدن به هدف دستگیر شده است.

منبع یاد شده همچنان گفته است که دراین عملیات 28 ميل سلاح مختلف النوع يك ميل راكت انداز امريكايى،يك ميل راكت آرپى جى،هشت فيرمرمى راكت انداز،يك عدد دوربين،۱۳عدد بم هاى دستى،سه حلقه ماين هاى ضد تانك ،دوپايه مخابره،۹۰ فيرمرمى هاوان ،يك حلقه راكت طياره،چهارعراده موترصرف ويك اندازه مهمات را با بعضی وسايل که ازان درساختن ماين کار گرفته می شود نیز بدست آورده اند.

به گفته منبع یاد شده با پیوند دراین رویداد 4 تن تروريست را نیز دستگيرنموده اند.

درهمین حال دفتر مطبوعاتی هلمند از کشته شدن سه تروریست در اثرحمله هوايى نيروهاى ايساف درولسوالی گرشک این ولایت خبر داده اند.

دفتر مطبوعاتی هلمند گفته است كه سلاح و اجساد این سه تن از تروریستان بدست نيروهاى امنيتى افتاده
وسه تن ديگرشان نیز توسط نیروهای ایساف اسیرشده اند.

هیچ نظری موجود نیست: