۱۳۹۰ اسفند ۲۵, پنجشنبه

بازداشت یک گروه هشت نفری ادم ربا درهلمند

مسئولین ریاست امنیت ملی هلمند یک گروه هشت نفری از آدم ربایان را که 11 تن اعضای یک فامیل را ربوده بودند دراین ولایت دستگیر کرده اند.
فعالیت گروه های مسلح و آدم ربا در هلمند ، از نگرانی های عمده در ماه های اخیر بوده است.
حدودا دو هفته قبل چندین مورد از آدم ربایی درولسوالی گرشک ومرکز هلمند صورت گرفته است که در بیشتر موارد اطفال شامل این قربانی می شوند.
در تازه ترین مورد 11 تن ازاعضای یک خانواده که شامل دو زن و9 طفل میباشند توسط ادم ربایان ازمنطقه شورابک ربوده شده اند.
درهمین حال ریاست امنیت ملی هلمند از بازداشت یک گروه هشت نفری آدم ربایان در هلمند خبر داده و گفته اند که این گروه ادم ربایان یازده تن از اعضای یک فامیل را ازولسوالی گرشک هلمند ربوده اند.
مسئولین ریاست امنیت ملی درهلمند گفته اند که این گروه ادم ربایان دربدل رهایی افراد ربوده شده خاستار 13لک کالدار پاکستانی ازخانواده ان شده است.
محمد داوود احمدی سخنگوی والی هلمند گفته است که آدم ربایان 11 تن ازاعضای یک خانواده را از منطقه شورابک ولسوالی گرشک با یک عراده موتر ربوده اند .
اقای احمدی به رسانه ها گفته است که این 11 تن شب گذشته طی یک عملیات ویژه نیروهای خاص ریاست امنیت ملی ازولسوالی واشیراین ولایت ازچنگ ادم ربایان ازاد شدند,ودراین عملیات یک گروه هشت نفری ادم ربایان نیز دستگیرشدند.
آقای احمدی گفته است که این گروه هشت نفری آدم ربایان دربیشترین موارد اختطاف درمسیر شاهراه قندهار هرات دست داشته اند.
اقای احمدی همچنان افزوده است که با این گروه دو میل کلاشنکوف 3 عراده موتر سیکل ,5 عراده موترسیکل وبا مقدار تابلیت های تقویت جنسی نیز بدست این نیروها درامده است.
گفته می شود دریافت پول و فروش قربانیان آدم ربایی به شبکه های قاچاق انسان، از مهمترین اهداف آدم ربایان در افغانستان است.

هیچ نظری موجود نیست: