۱۳۹۰ اسفند ۲۵, پنجشنبه

بازداشت یک فرد انتحاری با یک گروه 4 نفری هراس افگنی درهلمند.



مقام های محلی درهلمند ازبازداشت یک فرد انتحار کننده با 3 تن از طراح حمله انتتحاری دراین ولایت خبر داده اند.
منسوبین کشفی ریاست امنیت ملی هلمند یک شخص انتحاری را با 3 تن ازطراح حملات انتحاری را امروز"یکشنبه -10 مارچ 2012" در شهرلشکرگاه مرکز هلمند بازداشت نموده اند.

محمد گلاب منگل والی هلمند گفته است که روز یکشنبه منسوبین امینت ملی این ولایت یک فرد انتحاری را با یک گروپ 3 نفری که طراح این حمله بودند از شهرلشکرگاه بازداشت نموده اند.
محمدگلاب منگل به رسانه ها گفته است که این فرد انتحاری درمنطقه چمن پاکستان اموزش داده شده ومی خواست که رئیس امنیت ملی این ولایت را مورد حمله قرار دهد.
والی هلمند همچنان گفته است که فقر ونبود زمینه کاری درکشور باعث شده است تا یک عده جوانان احساساتی شوند وبا شورشیان یکجا شده دست به اعمال تروریستی زنند.
به گفته والی این ولایت با این فرد انتحاری یک واسکت انفجاری نیز بدست امده است.
حمله کننده انتحاری که سیداحمد نام دارد وباشنده ولسوالی انجیل ولایت هرات میباشد , وی درتحقیقات ابتدایی خود اعتراف کرده که از سوی طالبان برای انجام حمله انتحاری علیه رئیس امنیت ملی این ولایت به شهرلشکرگاه منتقل شده است.
مقامات محلی در هلمند گفته اند که با این فرد انتحاری یک گروپ 3 نفری دیگر که طراح حملات هراس افگنی دراین ولایت بودند نیز دستگیرشده که به گفته منسوبین امنیت ملی این ولایت دربیشترین اعمال تخریبی درشهرلشکرگاه وولسوالی های این ولایت دست داشته اند.

هیچ نظری موجود نیست: