۱۳۹۰ آذر ۲۷, یکشنبه

شکایت مردم ولسوالی موسی قلعه ارتطبیق پروژه های بی کیفیت دراین ولسوالی.


باشنده گان ولسوالی قلعه هلمند از تطبیق پروژه های بی کیفیت دراین ولسوالی شکایت دارند.

انان میگویند که پروژه های که دراین ولسوالی تطبیق شده است ازکیفیت پائین برخورداراست.
درهمین حال محمدگلاب منگل والی هلمند نیز با تائید این موضوع گفته است که با باز شدن راه مواصلاتی این ولسوالی, کار های باز سازی را اغاز خواهد کرد.

پروژه های انکشافی درولسوالی موسی قلعه هلمند بی کیفیت بوده وحتی برای یکسال هم دوام نمیکند.

شماری از باشنده گان این ولسوالی با روشن نمود ن این مطلب گفته اند که مدت هاست که دولت دراین ولسوالی حاکمیت برقرار نموده اند اما تاحال به تعهداتی که نموده اندعمل نکرده اند.

انان گفته اند که مقام ها دردولت به انان وعده سپرده اند که در ولسوالی موسی قلعه پروژه های باز سازی را اغاز میکنند, اما با سپری شدن 4 سال حتی یک پروژه باکیفیت هم عملی نشده است.

درهمین حال حاجی عبدالباقی رئیس شورای اجتماعی ولسوالی موسی قلعه نیز درمورد پائین بودن کیفیت پروژه های باز سازی دراین ولسوالی شکایت نمود گفت که پروژه های که تاکنون دراین ولسوالی تطبیق شده است از یکسال اضافه وخت را سپری نکرده که تخریب شده است.



درهمین حال محمد گلاب منگل والی هلمند که برای افتتاح پول دراین ولسوالی سفر نموده بود به رسانه ها گفته است گرچه دولت دراینده نزدیک راجع به بازسازی ولسوالی موسی قلعه پلان زیر دست دارد, باانهم اعتراف نموده است که پروژه های انکشافی دراین ولسوالی به طور اساسی تطبیق نشده است.

گرچه جادهای داخل بازار این ولسوالی یک سال قبل قیر شده اما اکنون تخریب شده است.
باشنده گان این ولسوالی گفته اند ,با بی کیفیت بودن پروژه دراین ولسوالی پول که امروز توسط والی هلمند افتتاح شد دراینده نزدیک ان هم تخریب خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: