۱۳۹۰ آذر ۲۷, یکشنبه

کشته شدن 4 سرباز پولیس درهلمند.


مسئولین امنیتی درهلمند ازکشته شده 4 سرباز پلیس دراین ولایت خبر داده است
.
سمونوال محمد اسماعیل هوتک، معاون مرکز هماهنگی نیروهای مشترک درهلمند به رسانه ها گفته است که سه سرباز پلیس درولسوالی نوزاد ویک سرباز پلیس درولسوالی گرشک این ولایت نتیجه زدوخوردبین پولیس وطالبان مسلح کشته شدند.

ازسوی دیگر پلیس مبارزه با موادمخدر هلمند 340 کیلوگرم تریاک خشک را کشف و ضبط کرده اند.
نوزاد یکی از ولسوالی های شمال هلمند است که چندی قبل عملیات تصفیوی به هدف پاکسازی ازوجود شورشیان از این ولسوالی راه اندازی شد.

درهمین حال مسئولین امنیتی درهلمند گفته اند که صبح امروز شورشیان طالبان در منطقه جازی این ولسوالی بالای کاروان گشت نیروهای پلیس کمین گرفته و درنتیجه شلیک راکت سه تن از سربازان پلیس کشته شده اند.

سمونوال محمد اسماعیل هوتک، معاون مرکز هماهنگی نیروهای مشترک درهلمند به رسانه ها گفته است که دراین حمله شورشیان موتر رنجر پلیس نیز تخریب شده است.

در همین حال معاون مرکز هماهنگی نیروهای مشترک می گوید یک سرباز پلیس روز گذشته در جریان درگیری با شورشیان در ولسوالی گرشک این ولایت کشته شده است.

ازسوی دیگر سمونوال محمداسماعیل هوتک گفته است که پولیس مبارزه با مواد مخدر هلمند 340 کیلو گرام تاریاک خشک را دو روز قبل بر اساس معلومات از پیش داده شده در منطقه خشک ابه شهرلشکرگاه بدست اورده است.

اقای هوتک افزود کهیان مقدار مواد در یک تراکتور که مواد سوخت بارگیری کرده جابجا شده بود که از سوی نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف وضبط شد.

در ارتباط با حمل این مواد مخدر راننده تراکتور نیز بازداشت شده است.

مقام های پلیس می گویند که شورشیان طالبان و قاچاقچیان مواد مخدر در این ولایت با هماهنگی کار کرده و بمنظور انتقال مواد مخدر دست به ناامنی ها می زنند.

هیچ نظری موجود نیست: