۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

جنرال بسم الله محمدی وزیرامورداخله درسفرش به هلمند گفته است که تعداد پلیس درهلمندبه دو چند افزایش مییابد



شمار پلیس ملی در ولایت هلمند به دو چند افزایش می یابد . جنرال بسم الله محمدی وزیر داخله گفته است که افزایش پلیس ملی دراین ولایت به هدف انتقال تدریجی تامین امنیت از نیروهای بین المللی به نیروهای داخلی صورت می گیرد .
وزیر داخله که به ولایت هلمند در جنوب کشور رفته است هدف سفرش بررسی وضعیت امنیتی و اگاه شدن از ضروریات و مشکلات پلیس ملی عنوان کرده است .
افزایش تشکیلات پلیس ملی و تجهیز و تقویت این نیروها در هلمند از برنامه های وزارت داخله دراین ولایت خوانده شده است .
جنرال بسم الله محمدی وزیرامور داخله که به ولایت هلمند سفر کرده گفته است ، روند تربیه و تجهیز پلیس ملی در این ولایت سرعت بخشیده می شود .
او همچنان گفته است که تعداد پلیس ملی در این ولایت به دوچند افزایش می یابد . وزیر داخله می گوید که با افزایش پلیس ملی در این ولایت برنامه انتقال تدریجی تامین امنیت از نیروهای بین المللی به سربازان افغان اغاز می شود .
او همچنان از مردم ولسوالی نادعلی خواست تا فرزندان شان را در صفوف پلیس ملی بفرستند.

وزیر امور داخله با وجود انکه مشکلات امنیتی در این ولایت را تایید می کند ، اما می گوید وضعیت امنیتی نسبت به گذشته بهتر شده است .
محمدی گفت کارها و اقدامات مهمی در عرصه بازسازی ، معارف و تامین امنیت در هلمند صورت گرفته که نشاندهنده همکاری باشندگان هلمند با حکومت است .
اوگفته است که برای تامین امنیت مطمین در این ولایت تلاش خواهد کرد . وزیر داخله همچنان از نیروهای امنیتی بخاطر تلاش های مداوم در عرصه تامین امنیت قدردانی کرد .

هیچ نظری موجود نیست: