۱۳۹۱ خرداد ۲۰, شنبه

باشنده گان ولسوالی نادعلی ازعدم تطبیق پروژه های انکشافی درٱن ولسوالی شکایت دارند.

 مردم حوزه سوم ولسوالی نادعلی می گویند تاکنون هیچ پروگرام انکشافی دربخش معارف ،صحت وزراعت دراین منطقه صورت نه گرفته است.
انان می گویند خراب بودن راه های مواصلاتی دراین ولسوالی باعث شده تا مردم نتوانند میوه جات وسایر محصولات زراعتی خودرا به اسرع وقت به مرکز این ولایت برسانند.
مقامات محلی مشکلات مردم را بجا خوانده می گویند دراینده نزدیک در ولسوالی نادعلی برنامه های انکشافی اغاز میگردد.
انان می گویند که فرزندان شان به علت نبود مکاتب کوچه ها را قدم می زنند.
باشندگان ولسوالی نادعلی ولايت هلمند از پائین بودن سطح دانش ونبود مکتبها در این ولسوالي ولايت شکايت دارند.
انان گفته اند که فرزندان شان به علت نبود مکاتب درکوچه ها کشت وگذار می کنند.
شماری ازباشنده گان حوزه سوم ولسوالی نادعلی که به همین دلیل درمقابل دفتر والی این ولایت تجمع نموده اند می گویند که پروژه های اختصاص یافته برای ولسوالی نادعلی تماما برای حوزه اول و دوم این به مصرف رسیده ودرحوزه سوم هیچ پروژه باسازی تطبیق نشده است .
انان همچنان می گویند درحال که این منطقه شش ماه قبل ازوجود مخالفین مسلح آزاد شده اما تا کنون هیچ مکتب بروی دانش اموزان باز نیست.
درهمین حال گلاب منگل والی هلمند مشکلات مردم حوزه سوم این ولسوالی را بجا خوانده می گوید که برای ریاست معارف این ولایت هدایت میدهد تا برای حل مشکلات این مردم  دراین ساحه مکاتب جدید ایجاد نماید.
همچنان آقای منگل می گوید که دراینده نزدیک کار ساخت وسازجاده ولسوالی نادعلی تکمیل میگردد واین جاده ولسوالی نارعلی وگرشک این ولایت را باهم وصل میکند که مرحله اولی ان تکمیل شده وکارمرحله دوم آن دراینده نزدیک اغاز میگردد.
اقای منگل همچنان می گوید پروژه های بازسازی که برای حوزه سوم ولسوالی نادعلی اختصاص یافته وتاکنون به دلیل علت نبود امنیت نتواسته اند پروژه های بازسازی را دران منطقه تطبیق نمایند.

هیچ نظری موجود نیست: